FAQ_____

Zakupy w sklepie internetowym
Jak złożyć zamówienie?Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym masz dwie możliwości. Zamówienie możesz złożyć rejestrując się jako klient, w ten sposób podczas następnych twoich zakupów nie musisz podawać na nowo swoich danych adresowych. Możesz również złożyć zamówienie bez rejestracji jako gość.
Zamówienie możesz złożyć też mailowo, tutaj musisz pamiętać aby podać nam następujące informacje: imię, nazwisko, adres dostawy, numer telefonu i oczywiście jaki produkt (Nazwa, wymiar, kolor) chcesz zamówić.
Jakie są poszczególne etapy składania zamówienia w sklepie www.francke-art.pl Aby złożyć zamówienie w naszym Sklepie Internetowym, wkładasz wybrany przez siebie produkt lub produkty do Wirtualnego Koszyka. Już na tym etapie system wygeneruje dla Ciebie dostępne opcje warunków wysyłki. W tym momencie możesz wrócić do dalszego przeglądania naszej oferty i na bieżąco edytować swoje zamówienie. Do finalizacji zamówienia dochodzi po wprowadzeniu przez Ciebie danych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży. Tutaj będziesz mógł też wybrać odpowiadającą Ci metodę zapłaty. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas potwierdzenie drogą mailową. W osobnej wiadomości e-mail zostaniesz poinformowany o przebiegu procesu płatności. Po zatwierdzeniu przez nas zamówienia, a w przypadku przedpłaty – zaksięgowania środków, przystępujemy do jego realizacji. Na każdym etapie przygotowywania przez nas złożonego przez Ciebie zamówienia, będziesz na bieżąco informowany przez nas o jego postępach drogą mailową. Otrzymasz również link do strony, na której sam będziesz mógł sprawdzić status swojego zamówienia. Po przekazaniu przez nas przygotowanej przesyłki firmie kurierskiej lub spedycyjnej, otrzymasz od nas maila, w którym zamieścimy numer Twojej paczki oraz aktywny link umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie przewoźnika.
Jak sprawdzić status zamówienia?Będziesz na bieżąco informowany przez nas o przebiegu poszczególnych etapów realizacji Twojego zamówienia mailowo. Status Twojego zamówienia możesz też sprawdzić  w zakładce Moje Zamówienia po uprzednim zalogowaniu się do swojego konta. Jeśli złożyłeś zamówienie jako gość i chcesz poznać jego status, kliknij tutaj.
Czy moge edytować lub anulować swoje zamówienie?Aby dokonać zmian w złożonym przez siebie zamówieniu lub całkowicie z niego zrezygnować, skontaktuj się z nami telefonicznie: (062) 738 56 42, 535 078 888 lub mailowo: info@francke-art.pl
Jak zapłacić za zamówienie?Możesz wybrać jedną z następujących metod płatności: płatność przelewem bankowy, przelew elektroniczny PayU, płatność Przelewy24 lub kurier płatność za pobraniem. Jezeli chcesz odebrac swoje zamowienie osobiscie: Informujemy, że nie obsługujemy transakcji płatniczych w naszej siedzibie. Żeby zapłacić za swoje zamówienie z opcją odbioru osobistego, wybierz jedną z proponowanych przez nas form płatności online.
Reklamacje / zwroty
Kiedy moge złożyć reklamacje? Prawo do reklamacji przysługuje Ci w przypadku niezgodności zakupionych produktów z umową, w okresie gwarancyjnym.
Jak złożyć reklamacje? Reklamacje dotyczące towarów powinny być składane pisemnie na adres: FRANCKE-ART, ul. Skorupki 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub e-mail: info@francke-art.pl W piśmie zawierającym reklamację, należy podać dane osoby reklamującej, nazwę i rodzaj usługi, której reklamacja dotyczy, zdjęcia wad towaru oraz opisać przyczyny reklamacji. W przypadku wad wynikających z otrzymania uszkodzonej przesyłki, prosimy dołączyć również kopię protokołu szkody, który został spisany w obecności przewoźnika. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię w przeciągu 14 dni. W przypadku wadliwego produktu macie prawo żądać: usunięcia przez nas wady, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub odstąpić od umowy (tylko w przypadku wady istotnej). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdziecie w naszym Regulaminie.
Jak zwrócić produkt? Możesz odstąpić od umowy sprzedaży zakupionego towaru w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszłeś w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas (FRANCKE-ART, ul. Skorupki 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, info@francke-art.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Koszty związane z odesłaniem towaru na nasz adres ponosisz Ty.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Ci w przypadku nabycia towaru w ramach zamówienia indywidualnego, którego przedmiotem jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według własnych specyfikacji oraz służący zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu również nie przysługuje.
Szczegółowe informacje dotyczące tej procedury znajdziesz w regulaminie.
Nasze produkty
Jakie produkt oferujemy w sklepie www.francke-art.pl? Oferujemy szeroki wybór nietuzinkowych produktów z metalu do wystroju wnętrz zaprojektowanych i wyprodukowanych przez nasz team fachowców. Dokładamy wszelkich starań, aby nasza oferta spełniała Twoje największe wymagania dotyczące wyglądu i jakości zamawianych przez Ciebie mebli. W naszej ofercie znajdziesz takie artykuły, jak: łóżka, kanapy, komody, regały, stoliki nocne i kawowe, szafki na buty oraz wieszaki. Nasze kolekcje wpisują się w wiele trendów wnętrzarskich i obejmują takie style, jak: styl industrialny, nowoczesny, retro i skandynawski. Ponadto możesz wybierać spośród szerokiej gamy kolorystycznej drewna i metalu.
Czy meble FRANCKE-ART trzeba złożyc samodzielnie? Niektóre z oferowanych przez nas mebli, jak komody, regały i wieszaki nie wymagają złożenia i są wysyłanie do Ciebie w całości. Wszystkie łóżka i kanapy wymagają samodzielnego montażu i są wyposażone w odpowiednie śruby i klucze. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby proces składania zaprojektowanych przez nas mebli był łatwy i szybki.
Czy łóżka FRANCKE-ART wyposażone są w stelaże? W cenie naszych metalowych łóżek oferujemy stelaże rolowane wykonane z wypukłych listew bukowych, które pasują do wszystkich typów materacy. Odległość między listwami wynosi maksymalnie 3,5 cm. Łóżka o wymiarach 120-180 cm są wyposażone w dwa stelaże spoczywające na środkowej listwie wzmocnionej piątą nogą.
Jak znaleźć swój wymarzony mebel? Wyszukiwanie produktów na stronie www.francke-art.pl możesz rozpocząć według następujących kategorii: pomieszczenia (sypialnia, pokój dziecka), rodzaju mebla (łóżko, komoda), ceny (wybierasz przedział cenowy), stylu (industrialny, retro), wymiaru, koloru. Zdobyte wyniki możesz również posortować zgodnie z ceną (cena rosnąca/malejąca) i kolejnością alfabetyczną nazwy. Produkty, które najbardziej przypadły Ci do gustu możesz dodać do ulubionych, w ten sposób nie zapomnisz o swoich wstępnych wyborach i będziesz mógł je porównać między sobą.
Czy meble FRANCKE-ART są objęte gwarancją? Tak, wszystkie nasze meble są objęte pięcioletnią gwarancją.
Czy mogę zamówić mebel FRANCKE-ART w niestandardowym wymiarze lub kolorze? Oczywiście! Podzielamy Twoją pasję do dobrego designu i nietuzinkowych rozwiązań w aranżacji wnętrz. Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania i chcemy, aby nasze ręcznie robione meble w 100 % spełniały Twoje oczekiwania. W celu złożenia zamówienia na mebel o nietypowym wymiarze lub kolorze, skontaktuj się z nami telefonicznie: (062) 738 56 42, 535 078 888 lub mailowo: info@francke-art.pl Nasz FRANCKE-ART Team z największą chęcią pomoże i doradzi w realizacji oraz projektowaniu spersonalizowanych projektów.
Czy mogę zlecić FRANCKE-ART wykonanie mebla według mojego projektu? Kochamy to, co robimy i jesteśmy gotowi na nowe designerskie wyzwania! Jeśli marzysz o wyjątkowym meblu, w niestandardowych rozmiarach czy kolorach lub chcesz stworzyć coś zupełnie nowego, daj nam znać, a postaramy się spełnić Twoje życzenia. W celu ustalenia szczegółów i wyceny nietypowych produktów skontaktuj się z nami telefonicznie: (062) 738-56-42, 535-078-888 lub mailowo: info@francke-art.pl
Dostawa
Jakie są koszyt przesyłki? Wszystkie produkty dostępne na Stronie Internetowej www.francke-art.pl zawierają cenę z transportem. Dodatkowa opłata za dostawę pobierana jest jedynie w przypadku wyboru opcji przesyłki za pobraniem i zostanie naliczona w trakcie wyboru formy dostawy przy składaniu zamówienia w naszym sklepie. Opcje dodatkowe, jak wniesienie lub dostawa w sobotę, ustalane są indywidualnie telefonicznie: (062) 738 56 42, 535 078 88 lub mailowo: info@francke-art.pl
Jak długo czekam na moje zamówienie? Na zamówienie czekasz maksymalnie 35 dni. Jeżeli Twoje zamówienie to zamówienie indiwidualne czas oczekiwania może być dłuższy.