Transport_____

KOSZTY DOSTAWY – DARMOWA DOSTAWA

Wszystkie produkty w Sklepie Internetowym FRANCKE-ART są dostarczane do Ciebie za darmo!
Wyjątkiem jest dostawa za pobraniem, za którą zapłacisz 15 zł.
Opcje dodatkowe wysyłki, jak usługa wniesienia lub możliwość dostarczenia w sobotę, czy w godzinach popołudniowych są dodatkowo płatne, a ich koszt możesz ustalić z nami indywidualnie dzwoniąc pod numery: 62 738 56 42, 535-078-888 lub pisząc maila: info@francke-art.pl

WARUNKI DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

Chcemy sprostać Waszym największym wymaganiom i staramy się zapewnić Wam dostawę najwyższej jakości. Korzystamy wyłącznie z najlepszych i zaufanych firm kurierskich i spedycyjnych, a każdy produkt przed wysyłką zostaje odpowiednio spakowany i zabezpieczony.
Wybór sposobu dostawy zależny jest od rodzaju i gabarytów zamawianych produktów. System sam ustali odpowiednią metodę dostawy. Szczegółowe informacje na temat możliwych opcji dostawy dla wybranego asortymentu znajdziecie w karcie zamówienia danego produktu w trakcie dokonywania zakupów. W przypadku braku akceptacji proponowanego przez nas przewoźnika, istnieje możliwość przerwania składania zamówienia.

PRZESYŁKI MAŁOGABARYTOWE

Wysyłkę paczek o wadze poniżej 31,5 kg i nie przekraczających wymiarów 60 x 60 x 120 cm, realizujemy za pomocą firm kurierskich i spedycyjnych z możliwością zamówienia opcji dodatkowych przesyłki.
W przypadku dużej wrażliwości produktów lub konieczności użycia kilku opakowań, przesyłki są wysyłane na półpalecie poprzez firmę spedycyjną.
PRZESYŁKA STANDARDOWA
Twoje zamówienie zostanie doręczone osobiście przez kuriera do Twoich drzwi od poniedziałku do piątku w typowych godzinach pracy kurierów: 8.00-16.00.
Jeśli zależy Ci na ustaleniu konkretnego dnia lub godzin odbioru Twojej przesyłki skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów.
Odbiór w sobotę? Jest to możliwe, ale tylko za dodatkową opłatą. Po szczegółowe informacje w tym zakresie skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy swojej przesyłki po prostu poinformuj nas o tym.
Czas doręczenia przesyłki od momentu nadania jej przez nasz sklep internetowy to 1-2 dni. O etapach realizacji i przygotowania Twojego zamówienia do wysyłki będziesz przez nas informowany drogą mailową. Po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej możesz śledzić kolejne etapy realizacji jej doręczenia online na stronach odpowiednich firm kurierskich za pomocą numeru przesyłki, który otrzymasz na swoją skrzynkę mailową. W dniu dostawy zostaniesz poinformowany poprzez e-mail lub awizo-sms o zamiarze doręczenia przesyłki oraz ewentualnej nieudanej próbie doręczenia. Jeśli nie jesteś w stanie przyjąć przesyłki w proponowanym przez kuriera terminie, masz możliwość zmiany terminu doręczenia.
PRZESYŁKA ZA POBRANIEM
Za zamówiony towar płacisz gotówką w momencie odbioru. Dodatkowa opłata za wybór opcji dostawy za pobraniem wynosi 15 zł. Poza tym proces doręczenia przesyłki za pobraniem przebiega tak, jak w wypadku wysyłki po przedpłacie.

PRZESYŁKI WIELKOGABARYTOWE

Przesyłki przekraczające wagę 31,5 kg i wymiary 60 x 60 x 120 cm lub produkty mniejsze, ale o dużej wrażliwości materiałów lub konieczności użycia kilku opakowań wysyłkowych, są nadawane na palecie lub półpalecie. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych, kurier dostarcza przesyłkę do krawężnika pod wskazany adres dostawy i nie ma obowiązku wniesienia ich do budynku. To Ty jesteś odpowiedzialny za rozładunek i wniesienie przesyłki. Kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z ciężarówki tylko przy odpowiednich warunkach technicznych. Jeśli warunki ruchu drogowego przy Twoim miejscu zamieszkania mogą utrudnić dojazd firmy spedycyjnej pod budynek, poinformuj nas o tym, a ustalimy z Tobą szczegółowe warunki dostawy.
UWAGA!
Sprawdź stan opakowania i taśmy pod kątem uszkodzeń przed podpisaniem listu przewozowego i, w przypadku przesyłek za pobraniem  - uiszczeniem opłaty za zamówiony towar. Jeśli wygląd przesyłki budzi Twoje zastrzeżenia, w obecności kierowcy rozpakuj paczkę i dokładnie sprawdź jej zawartość. Jeżeli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia, sfotografuj je. Nie przyjmuj uszkodzonej przesyłki, sporządź protokół szkody i oddaj go wraz z paczką kierowcy.

USŁUGA DOSTAWY Z WNIESIENIEM

Usługa wniesienia zamówionego towaru do budynku odbywa się za dodatkową opłatą. Skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów wykonania takiej usługi.

DOSTAWA TRANSPORTEM FIRMY MEBLOWEJ FRANCKE-ART

Przy zakupie większej ilości asortymentu, która skutkowałaby koniecznością użycia wielu palet, istnieje możliwość zamówienia dostawy produktów wielkogabarytowych naszym transportem. Koszty i warunki takiej dostawy zostaną z Tobą ustalone indywidualnie.

ODBIÓR OSOBISTY

Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru z naszego magazynu po wcześniejszej awizacji pod numerem telefonu: 062 738 56 42 , pod adresem: FRANCKE-ART, ul. Skorupki 2b, 63-400 Ostrów Wielkopolski.

DOSTAWA ZA GRANICĘ

Wysyłamy produkty w najdalsze zakątki Polski. Istnieje również możliwość dostawy za granicę. Napisz do nas na info@francke-art.pl lub zadzwoń 062 738 56 42 , 535 078 888 ustalimy dla Ciebie indywidualne koszty wysyłki.

UWAGA! SPRAWDŹ STAN SWOJEJ PRZESYŁKI!

Dokładnie sprawdź stan swojej przesyłki w obecności kuriera. Nie przyjmuj uszkodzonej przesyłki! Dostawca ma obowiązek sporządzenia protokołu szkód, który jest podstawą do złożenia reklamacji. Fotografuj wszystkie widoczne uszkodzenia, czy to na opakowaniu zewnętrznym, czy na zakupionym przez Ciebie produkcie. Jeżeli zauważysz, że paczka, która do Ciebie dotarła jest w jakikolwiek sposób naruszona, nie podpisuj listu przewozowego i nie uiszczaj należnej opłaty w przypadku wyboru opcji przesyłki za pobraniem. W obecności kuriera rozpakuj uszkodzoną paczkę i skrupulatnie sprawdź zawartość przesyłki. Wszelkie widoczne uszkodzenia (odpryski, wgniecenia, pęknięcia), również udokumentuj. Kurier powinien spisać protokół uszkodzeń paczki i jej zawartości w sposób wyczerpujący. Zwróćcie uwagę, czy wszystkie zauważone przez Was uszczerbki zostały dokładnie opisane w protokole (w jakim miejscu, jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie).
Jeśli z jakiegoś powodu nie mogłeś sprawdzić stanu swojej przesyłki przy kurierze lub zauważyłeś uszkodzenie już po odjeździe kuriera, masz 7 dni na ponowne wezwanie kuriera w celu sporządzenia protokołu szkód.